باشگاه مشتریان Parsiman

در باشگاه مشتریان Parsiman برای همه اعضای آن، پاداش‌های قابل توجهی پیش‌بینی شده است. طرح پاداش‌دهی باشگاه مشتریان Parsiman ، با مکانیزم ساده و پویای خود زمینه مناسبی را برای بالا رفتن سطح زندگی و رفاه تمام افراد به صورت معقول، پایدار و مستقل فراهم نموده است. تمام افراد عضو باشگاه مشتریان Parsiman ، تنها با عضویت در سایت و خرید  محصولات آن می‌توانند با کسب عنوان‌های مشتری برنزی، نقره‌ای و طلائی از تسهیلات و مزایای متنوع و جذاب این طرح برخوردار شوند.

مجموعه Prasiman برای قدردانی و جبران خدمات تمامی عزیزانی که با عضویت در سایت و خرید کالا، باعث رشد و ارتقای این مجموعه می‌شوند و همچنین با نگاه حمایت از تولید و اشتغال و همچنین تأکید بر توسعه رفاه عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، اقدام به پرداخت قسمتی از سود خود به اعضای وفادار مجموعه در تمامی سطوح کاربری خواهد نمود. زیرا مدیران این مجموعه همواره بر این باور هستند که معرفی و تبلیغ چهره به چهره، یکی از مهمترین روش‌های جذب مشتری و مخاطب بوده و خواهد بود.

مزایای مشتریان وفادار

به منظور قدردانی از مشتریان وفادار، در مجموعه Parsiman هر مشتری فقط اولین بار محصولات مورد نظرش را بدون پاداش ولی با ارسال رایگان دریافت می‌کند. از دفعات بعدی محصولات مورد نیاز خود را با دریافت پاداشی معادل 2 تا 50 درصد مبلغ خرید قبلی خود و با ارسال رایگان دریافت خواهد کرد. گفتنی است که مبلغ این پاداش همواره در کیف پول خرید قابل مشاهده بوده و در خرید بعدی می‌تواند از آن استفاده نماید.

علاوه بر این، هر مشتری با توجه به سطح کاربری خود، از مزایای دیگری نیز بهره مند خواهد شد.

 

قبل از بیان مزایای هر یک از سطوح کاربری، لازم است با کیف پول‌های چهارگانه مجموعه Prasiman  آشنا شویم:

کیف پول‌های چهارگانه چیست؟

  1. کیف پول خرید : شامل مبلغ پاداشی است که به پاس هر بار خرید از سایت، به مشتری وفادار تعلق می‌گیرد و وی می‌تواند در خریدهای بعدی از این مبلغ استفاده نماید. این مبلغ از حدود 2 درصد مبلغ خرید قبلی شروع شده و با هر بار خرید افزایش می‌یابد تا حداکثر به میزان 50% مبلغ خرید قبلی مشتری برسد. استفاده از این کیف پول ویژه همه مشتریان است.

  2. کیف پول خدمات عمومی: شامل مبلغ پاداشی است که به مشتری وفادار تعلق می‌گیرد و وی می‌تواند این مبلغ را برای استفاده از خدمات عمومی در تمامی زمینه‌های مورد نیاز هر فرد شامل خدمات تفریحی و سرگرمی، انواع رستوران‌ها، خدمات درمانی، خدمات خودرویی و …. که اطلاعات آن‌ها به مرور زمان در سایت قرار خواهد گرفت، استفاده نماید. استفاده از این کیف پول ویژه مشتریان سطح نقره ای و طلایی است.
  3. کیف پول خدمات طلایی: شامل مبلغ پاداشی است که به مشتریان ویژه مجموعه Prasiman تعلق می‌گیرد و وی می‌تواند این مبلغ را علاوه بر خدمات عمومی، برای استفاده از خدمات ویژه دیگری شامل: خدمات گردشگری،خدمات زیبایی ، کلاس های ورزشی، ماساژ و تمرین های اصلاحی-درمانی، کلاس های آموزشی شامل کلاس های هنری، موسیقی، زبان و …. هزینه کند. استفاده از این کیف پول ویژه مشتریان سطح طلایی است.
  4. کیف پول اعتباری Parsiman: شامل مبلغ پاداشی است که در کارت اعتباری Prasiman قرار گرفته و مشتریان وفادار می‌تواند با استفاده از این کارت از فروشگاههای معتبر که توسط شرکت Prasiman معرفی خواهد شد خرید نماید. استفاده از این کیف پول ویژه مشتریان سطح طلایی است.

 

مزایای سطوح مختلف کاربری

سطح کاربری برنزی: عزیزانی که تنها به عضویت و خرید از سایت اقدام می‌کنند و تمایلی به معرفی مجموعه Parsiman  به افراد دیگر ندارند. این عزیزان به طور کامل می‌توانند از کیف پول خرید استفاده نمایند.

 سطح کاربری نقره‌ای: عزیزانی که علاوه بر عضویت و خرید از سایت، مجموعه Parsiman  را به حداقل یک نفر دیگر معرفی می‌کنند. این عزیزان علاوه بر کیف پول خرید، می‌توانند از کیف پول‌‌ خدمات عمومی نیز استفاده نمایند.

سطح کاربری طلایی: عزیزانی که علاوه بر عضویت و خرید از سایت، مجموعه Parsiman  را به بیش از 3 نفر دیگر معرفی می‌کنند. برای این عزیزان امکان استفاده از هر چهار کیف پول خرید، خدمات عمومی، خدمات طلایی و کارت اعتباری فراهم خواهد بود.